چاپ کارت pvc

چاپ ماندگار تولید کننده کارت pvc، و فروش مواد مصرفی انواع کارت پرینتر pvc

چاپ کارت pvc

چاپ ماندگار تولید کننده کارت pvc، و فروش مواد مصرفی انواع کارت پرینتر pvc

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ریبون رنگی HITI

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ق.ظ

توضیحات ریبون رنگی هایتی YMCKO ریبون رنگی هایتی YMCKO برای چاپ رنگی روی کارت PVC توسط پرینتر هایتی hiti cs200 ، با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال مستقیم مورد استفاده قرارمیگیرد. ریبون رنگی YMCKO هایتی دارای پنج لایه است: Y زرد – M قرمز – C آبی – K مشکی و O که یک لایه شفاف در پایان عملیات چاپ بر روی کارت ایجاد میکند و باعث ماندگاری بیشتر چاپ خواهد شد. 

مشخصات ریبون رنگی هایتی YMCKO با این ریبون میتوانید ۲۰۰ عدد کارت pvc دو رو یا ۴۰۰ عدد کارت pvc یک رو را چاپ کنید با وجود اینکه امکان چاپ تک رنگ و تمام رنگ با استفاده از این ریبون وجود دارد ،اما از آنجا که در هر دو چاپ ( هم تک رنگ و هم تمام رنگ ) یک پنل از ریبون خواهد سوخت ، به همین دلیل چاپ تمام رنگ توصیه میشود. 

این ریبون برای چاپ UV که برای امنیت کارت پی وی سی استفاده میشود نیز مناسب است. این ریبون به همراه کارت و قلم تمیز کننده و گارانتی توسط شرکت چاپ ماندگار ارائه میشود. قابل استفاده برای چاپ کارت شناسایی پی وی سی ، چاپ کارت پرسنلی پی وی سی ، چاپ کارت هدیه ، چاپ کارت هدیه ، چاپ کارت عضویت ، چاپ کارت ویزیت pvc، قیمت ریبون رنگی هایتی با توجه به تغییرات قیمت دلار متغیر است. 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۰۹:۴۸
chapmandegar نظری

مزایای استفاده از کارت شناسایی

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۵ ق.ظ

استفاده از کارت‌های شناسایی و پرسنلی به منظور شناسایی و ثبت فعالیت کارکنان در یک کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر شرکت برای اینکه فعالیت دقیق کارکنان خود را زیر نظر داشته باشد نیاز دارد تا از طریق آن میزان حقوق، میزان پرداختی بیمه و سایر موارد مربوطه را ثبت و ضبط کند. تا پیش از اسنکه استفاده از کارت شناسایی مرسوم باشد، فعالیت‌ها به صورت دستی توسط منشی یا روابط عمومی انجام می‌گرفت. اما این روزها با به وجود آمدن سیستم‌هایی که با استفاده از کارت شناسایی این فرآیندها را ثبت می‌کنند می‌توان به راحتی همه چیز را زیر نظر گرفت. در این مقاله به بررسی مزایا کارت شناسایی و در انتها نیز به معرفی برخی از کاربردهای کارت هوشمند پرسنلی خواهیم پرداخت.

کارت شناسایی چیست؟

کارت شناسایی یا کارت پرسنلی برای شناسایی افراد استفاده می‌شود. نحوه کار شرکت‌ها به این صورت است که حضور و غیاب کارکنان اهمیت بالایی دارد که همین مسئله باعث شده تا استفاده از کارت شناسایی برای پرداخت حقوق به امری ضروری تبدیل شود. کارت شناسایی از آنجایی که برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، لازم است که از استحکام بالایی برخوردار باشد. در گذشته کارت‌های پرسنلی به صورت مقوایی چاپ می‌شدند که به منظور جلوگیری از خرابی کارت از پرس کارت استفاده می‌کردند؛ اما باز با این وجود از استحکام بالایی برخوردار نبودند.

با پیشرفت تکنولوژی فناوری چاپ کارت pvc به میان آمد که یکی از استفاده‌های پرکاربرد این نوع کارت‌ها برای شناسایی، حضور و غیاب یا کنترل فعالیت‌ها صورت می‌گیرد که باعث به وجود آمدن خدمات استفاده از کارت شناسایی شد.

ویژگی‌های کارت‌های pvc

کارت‌های pvc از ابعاد استاندارد CR80 برخوردار است و در ابعادی مانند سایز کارت اعتباری و بانکی است،جنس کارت pvc از ماده‌ای به نام پلی وینیل کلراید که نوعی پلاستیک قابل بازیافت است ساخته می‌شود. امروزه کارت pvc به دلیل قابلیت هوشمند سازی کارت اهمیت بسزایی یافته است به طوری که می‌توان همه کارها را به کمک کارت هوشمند pvc هوشمند سازی نمود. با پیشرفت و تکامل صنعت چاپ به جرات می‌توان گفت نسل بعدی کارهای چاپی ورقه‎های pvc و اکرلیک می‌باشد.

کارت pvc از جنس پلاستیک در ابعاد 86 در 54 هستند که از فشرده سازی چندین لایه مختلف تولید شده‌اند. استفاده از کارت‌های pvc انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای برای چاپ انواع کارت‌ها از جمله کارت شناسایی، کارت تردد، کارت پارکینگ، کارت تخفیف، چاپ کارت باشگاه مشتریان و… است. زیرا این کارت ها به دلیل جنس محکم و مقاومی نسبت به کارت‌های معمولی دارند.

مزایا کارت شناسایی

برای اینکه بتوان فعالیت کارکنان را زیر نظر گرفت نیاز به این داریم که ابتدا آنها را از طریق یک سیستم شناسایی کرده و سپس فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد را ثبت و ضبط کنیم. بسته به نوع فعالیت و درجه اهمیتی که برای کسب و کار دارد، به صورت کلی سه روش برای این کار مرسوم است که عبارتند از:

  • بررسی توسط اثر انگشت: در این روش نیاز است تا اثر انگشت تمامی کارکنان در یک سیستم سخت افزاری که نرم افزار بر روی آن نصب شده را همراه با مشخصات کامل ثبت کرد. سپس هر کارکنی که وارد دفتر کاری شرکت می‌شود، با قرار دادن انگشت خود روی ناظر فعالیت وی ثبت خواهد شد. همانطور که می‌دانید برای استفاده از این روش نیاز به سخت افزار پیشرفته داریم که با دقت کافی قادر به ثبت رویدادها باشد که هزینه آن بسیار بالاست.
  • بررسی توسط تشخیص چهره: در این روش هم مشابه روش قبل کارکنان در سیستم ثبت می‌شوند، اما با این تفاوت که به جای انگشن نگاری برای شناسایی کارکنان از تشخیص چهره استفاده خواهد شد. از آنجایی که هنوز دقت کافی در هوش مصنوعی و نرم افزار این نوع سیستم‌ها وجود ندارد، امکان تقلب در آن به روش‌هایی فراهم است. بنابراین این روش هم نه تنها هزینه بالایی دارد، بلکه امنیت کافی را نیز تامین نخواهد کرد.
  • بررسی توسط کارت شناسایی هوشمند: در نهایت سومین روش استفاده از کارت شناسایی هوشمند است. هر یک از کارکنان با استفاده از کارت شخصی که صرفا برای آنها صادر شده است، یک شناسه به آنها اختصاص داده می‌شود. حال کافی است که این کد توسط دستگاه ریدر خوانده شده و فعالیت کارکنان بر اساس کد هر کارمند ثبت شود. استفاده از این روش نسبت به دو روش قبلی هزینه بسیار کمتری را برای کسب و کارتان خواهد داشت.

بنابراین با یک بررسی سطحی می‌توان به این نتیجه رسید که استفاده از کارت پرسنلی هوشمند نسبت به سایر روش‌ها دارای هزینه کمتر، امنیت بالا و استفاده ساده‌تری خواهد بود.

کارت شناسایی برای چه کسب و کارهایی کاربردی است؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید از کارت شناسایی استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که:

استفاده از کارت شناسایی می‌تواند با اهداف مختلفی که گاها شامل بررسی رفت و آمد کارکنان، حضور و غیاب، ثبت رویدادها و… مورد استفاده قرار گیرد. پس می‌توان نتیجه گرفت که هر کسب و کاری که دارای تعداد کارکنان بیش از چند نفر باشد که بررسی فعالیت آنها مورد نیاز است، به امری بدیهی تبدیل شده است. در ادامه به معرفی برخی از این کسب و کارها که استفاده از کارت شناسایی یا کارت پرسنلی برای آنها کاربردی است را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

استفاده برای حضور و غیاب و بررسی حقوق

حضور و غیاب در هر شرکت و کسب و کاری یکی از ملزومات است. نیاز است تا فعالیت روزانه کارمندان در شرکت خود را ثبت کرده و بدانید که کارکنان شما در طول ماه چند روز بر سر فعالیت خود حضور نداشته‌اند یا اینکه از مرخصی ساعتی استفاده کرده‌اند تا بتوانید بر اساس آن حقوق کارمندان را پرداخت کنید.

کافی است کارمند در هر روز که وارد محل کار می‌شود کارت خود را در ریدر قرار دهد تا آغاز فعالیت وی در سیستم ثبت شده و هر زمان که برای مرخصی ساعتی یا اتمام کار روزانه از محل کار خارج می‌شود مجددا کارت خود را ثبت کند. چرا که در صورت عدم ثبت کارت، حقوقی دریافت نخواهد کرد.

استفاده برای شناسایی کارکنان

گاها پیش می‌آید که بخش‌های مختلفی از شرکت شما اجازه ورود به تمامی کارکنان را نخواهند داد، بنابراین نیاز است تا ابتدا کارکنان شناسایی شوند و سپس بر اساس حق ورود که در سیستم ثبت شده است اجازه ورود به آنها داده شده و یا سلب شود. در این حالت هر کارمندی که کد اختصاصی وی در سیستم برای ورود به این بخش از شرکت تعریف نشده باشد امکان ورود به محل مورد نظر را نخواهد داشت.

استفاده برای نشریات و کتابخانه‌ها

روز به روز که تکنولوژی در حال پیشرفت کردن است، اما همچنان گاها در برخی موارد حفظ شکل سنتی آن ضروری به نظر می‌رسد. درست است که این روزها انواع و اقسام Ebook ها و کتاب‌های الکترونیکی وارد عرصه شده‌اند، اما همچنان افراد تمایل به خواندن کتاب به شکل سنتی دارند.

برخی کتابخانه‌ها به گونه‌ای تغییر کرده‌اند که دیگر شکل سنتی در آن برقرار نبوده و فردی در پشت پیشخوان منتظر نیست تا کسی برای گرفتن کتاب وارد کتابخانه شود. با استفاده از سیستم کارت هوشمند pvc هر فرد دارای یک شناسه اختصاصی است که از طریق آن می‌تواند اقدام به دریافت کتاب دلخواه خود کرده و از خواندن آن لذت ببرد. کلیه فعالیت‌های وی نیز به همین شیوه در سیستم ثبت خواهند شد.

چنین قابلیتی برای داروخانه‌ها، مطب پزشکان و کسب و کارهایی که استفاده از سیستم نوبت دهی یا امنت در آنها مرسوم است کاربردی می‌باشد.

استفاده برای سلف سرویس غذایی

در این روش هر فردی که برای تهیه غذا به سلف سرویس مراجعه می‌کند دارای یک کد اختصاصی است که در سیستم کامپیوتری ذخیره و شناسایی شده است. افراد برای استفاده از سلف سرویس نیاز به شارژ کردن آن هستند، با ارائه کارت هوشمند به سیستم کارتخوان اتصال آن به سیستم سلف سرویس انجام گرفته و هر مبلغی که برای سفارش غذا نیاز به پرداخت باشد از آن کسر خواهد شد. در صورت عدم داشتن موجودی نیز سیستم آن را شناخته و ارائه سلف تا زمانی که اعتبار کافی نداشته باشد فراهم نیست.

استفاده برای دانشجویان و محصلین

در این روش هم می توان از سیستم کارت شناسایی هوشمند برای چندین کار مختلف استفاده کرد که از جلمه انها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده به منظور سلف سرویس
  • استفاده در کتابخانه برای امانت کتاب
  • استفاده به منظور استفاده از پارکینگ دانشگاه

استفاده برای پارکینگ‌ها

دیگر زمان اینکه با وارد شدن به محل پارک خودروها منتظر باشید که ماموری هزینه پارک را از شما اخذ کند به سر رسیده است. یکی از روش‌های خوب برای پارکبانی استفاده از سیستم کارت هوشمند است که می‌توان در آن برای هر خودرو یک شناسه اختصاصی ثبت کرد. سپس می‌توان با اتصال به سیستم بازرسی برای ورودی پارکینگ، کاری کرد که شناسایی هر خودرو بر اساس همین شناسه صورت بگیرد.

سپس اعتبار موجود برای خودرو(جهت استفاده از پارک) مورد بررسی قرار گرفته و در صورت موجود بودن اجازه پارک داده خواهد شد. در غیر این صورت نیاز است تا راننده نسبت به شارژ حساب خود برای استفاده از پارکینگ اقدام نماید.

کاربردهای کارت شناسایی هوشمند افراد دارای معلولیت

در این روش(که البته استفاده از آن در کشور ما صورت نمی‌گیرد) هر فرد دارای معلولیت بر روی کارت خود دارای یک شناسه است که معمولا از شماره پرونده وی استفاده می‌شود. سپس بر اساس همین کارت و اطلاعات ذخیره شده در آن قادر است تا از کلیه خدماتی که با استفاده از این کارت قادر به استفاده کردن از آنها می‌باشد بهره‌مند شود که از جمله آنها می‌توان به بازدید از اماکن گردشگری، استفاده از پارکینگ، استفاده برای استخر و… اشاره کرد.

کاربرد کارت شناسایی جانبازان و ایثارگران

این حالت نیز مشابه مورد قبل به گونه‌ای است که می‌توان از آن برای استفاده از مزایایی که برای جانبازان و ایثارگران در نظر گرفته شده مورد استفاده قرار گیرد.

در صورتی که به دنبال استفاده از خدمات چاپ کارت شناسایی هستید می‌توانید با کارشناسان چاپ ماندگار با شماره تلفن88853365-021 تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۰۹:۴۵
chapmandegar نظری