چاپ کارت pvc

چاپ ماندگار تولید کننده کارت pvc، و فروش مواد مصرفی انواع کارت پرینتر pvc

چاپ کارت pvc

چاپ ماندگار تولید کننده کارت pvc، و فروش مواد مصرفی انواع کارت پرینتر pvc

طبقه بندی موضوعی

چاپ کارت حضورغیاب

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ب.ظ

شرکت ها برای نظارت بر رفت و آمد کارکنان خود از سیستم های کنترل تردد هوشمند چاپ کارت حضور غیاب که به کارت های ساعت زنی یا کارت کنترل تردد معروف هستند استفاده می کنند و همچنین استفاده از کارت حضور غیاب موجب کاهش هزینه می گردد.

معرفی کارت حضور غیاب

کارت حضور غیاب یک کارت هوشمند می باشد که کار ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان موسسه را انجام میدهد و همچنین این کارت برای ساماندهی ورود و خروج کارکنان انجام میشود.

چاپ کارت پرسنلی pvc، چاپ کارت شناسایی pvc نمونه بارز از کارت حضور غیاب می باشد.

 

چاپ کارت حضور غیاب
چاپ کارت حضور غیاب

بسیاری از شرکتها و موسسات بزرگ و کوچک با نظارت و کنترل بر ورود و خروج کارکنان و محاسبه میزان حقوق کارکنان از سیستم حضور غیاب استفاده می‌کنند که با نصب دستگاه های حضور و غیاب در شرکت و کارمندان با مراجعه به دستگاه، ورود خود را ثبت میکنند و در هنگام خروج نیز باید با مراجعه به دستگاه، خروج خود را ثبت کنند و این کار جز وجود کارت هوشمندی که بتوان در مقابل دستگاه حضور غیاب گرفت انجام نخواهد شد.
با استفاده از کارتهای هوشمند حضور و غیاب هیچ یک از کارمندان خارج از ساعات کاری محل کارشان را ترک نمی کنند و همچنین اگر ساعات کاری اضافه را در موسسه ماندن به عنوان ساعات کاری اضافه به میزان حقوق دریافتی شان افزایش پیدا میکند.

چاپ-کارت-حضور-غیاب
چاپ کارت حضور غیاب

 

جنس کارت حضور غیاب

کارت حضور غیاب به دلیل هوشمند بودن و داشتن چیپ حافظه درون کارت از جنس پی وی سی می باشد و کارت های pvc به دلیل استحکام و مقاومت ای که در برابر شکنندگی دارند بهترین نوع کارت در بازار محسوب می‌شوند لذا به دلیل اینکه کارت ها به صورت روزانه و طولانی مدت استفاده می شوند در معرض آسیب دیدگی هستند

و همچنین کارت ها به صورت هوشمند و الکترونیکی می باشند و امکان ذخیره سازی اطلاعات را در خودشان دارند

در چاپ کارت حضور غیاب که یک کد برای کارکنان تعریف می شود و دستگاه حضور غیاب با استفاده از کد ورود و خروج کارکنان را ثبت میکند

ویژگی مهم کارت حضور غیاب سیستم پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان را دقیق تر می کند

 

کارت مغناطیسی حضور غیاب

کارت مغناطیسی حضور غیاب که طراحی آن مانند کارت پرسنلی و شناسایی می باشد که می توان روی این نوع از کارت حضور غیاب عملیات شخصی سازی که اطلاعات پرسنلی مربوط به نام، مشخصات، کد پرسنلی،… را انجام داد و همچنین می توان کارت را رمز گذاری کرد.

 

دستگاه کارت خوان حضور غیاب

استفاده از کارت حضور غیاب به تنهایی کافی نمی باشد و باید دستگاهی در محل ورود و خروج کارکنان نصب شود که با استفاده از دستگاه حضور غیاب و کارت حضور غیاب کارکنان بتوانند ورود و خروج خود را ثبت کنند.

 

انواع کارت های حضور غیاب

شناسایی و ثبت ورود و خروج با استفاده از کارت های حضور غیاب سریعتر می باشد روش های دیگر حضور غیاب نیز وجود دارد اعم از روش تشخیص چهره، اثر انگشت، دستگاه حضور غیاب رمزی،…. وجود دارد که کارمند را شناسایی و ساعت ورود خروج آن را ثبت می‌کند در بین دستگاههای حضور غیاب دستگاه حضور غیاب تماسی از دستگاه های حضور غیاب بدون تماس سریع تر می باشد.

 

معایب کارت حضور غیاب>

  • احتمال تخلف کارمندان
  • خراب شدن کارت به مرور زمان
  • ایجاد مشکل در صورت نداشتن کارت
  • نمونه ای از دستگاه حضور غیاب
  • دستگاه حضور غیاب کارتی
  • دستگاه حضور غیاب رمزی
  • دستگاه حضور غیاب کارتی مغناطیسی
  • دستگاه حضور غیاب انگشتی
  • دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره

 

در حال حاضر استفاده از دستگاه های حضور غیاب کارتی و همچنین استفاده از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی نسبت به سایر دستگاهها استفاده بیشتری دارد

 

 

طراحی کارت حضور غیاب pvc

  • سایز طراحی باید ۸۵ در ۵۵ میلیمتر باشد
  • رزولوشن طراحی ۳۰۰dpi  باشد
  • مد طراحی rgb  باشد
  • فایل به صورت لایه باز tif  یاpsd  ارسال گردد.
  • اطلاعات متغیر تحت فایل اکسل ارائه گردد.

 

 

چاپ کارت حضور غیاب

کارت حضور غیاب به دلیل داشتن اطلاعات متغیر باید توسط دستگاه های دیجیتال چاپ انجام شود روش چاپ دیجیتال به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۱
chapmandegar نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی