چاپ کارت pvc

چاپ ماندگار تولید کننده کارت pvc، و فروش مواد مصرفی انواع کارت پرینتر pvc

چاپ کارت pvc

چاپ ماندگار تولید کننده کارت pvc، و فروش مواد مصرفی انواع کارت پرینتر pvc

طبقه بندی موضوعی

چاپ کارت گارانتی

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ق.ظ

نمونه بارز از خدمات پس از فروش، چاپ کارت گارانتی می‌باشد. فروشنده‌ای که محصول خود را می‌فروشد برای اطمینان خاطر خریدار باید پشتیبانی برای محصول خود در نظر بگیرد. چاپ کارت گارانتی یک نمونه از خدمات پس از فروش است. کارت گارانتی به دلیل وجود اطلاعات مانند کد کالا، سریال و… امکان چاپ اطلاعات متغیر فقط روی کارت pvc را به شما می‌دهد که خیلی راحت با استفاده از چاپگر‌های pvc می‌توان اطلاعات متغیر را چاپ کرد. از آنجایی که گارانتی محصولات به صورت چند ماهه و در بیشتر مواقع چند ساله هستند، بنابراین نیاز است تا در چاپ کارت ضمانت محصولات، از نوع چاپی استفاده شود که مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. چاپ کارت گارانتی به صورت pvc به دلیل جنس کارت از استحکام بالایی برخوردار بوده و تا سال‌ها در شرایط سخت باقی خواهد ماند.

خیلی از مواقع کارت گارانتی محصول به گوشتان خورده است که در واقع این کارت سند ضمانت شما در مقابل خرید جنس یا کالا می‌باشد، کارت گارانتی هر فروشنده‌ای در ازای فروش به مشتریان خود پشتیبانیمی‌شود و لازم است که در هنگام مراجعه برای استفاده از ضمانت و گارانتی محصول کارت و سایر مدارک مربوط به خرید محصول از فروشنده را همراه داشته باشید.

کارت گارانتی نشانه تشکر و احترام به مشتری است که مشتری از خرید محصول اطمینان حاصل می‌کند که محصول ارائه شده محصول با کیفیتی می‌باشد.

ماهیت کارت گارانتی و مدت زمان اعتبار طولانی کارت گارانتی که معمولا یک الی دو ساله هستند باید به همان نسبت جنس کارت گارانتی مستحکم و مقاوم نسبت به ضربه و تعریق و رطوبت باشد.

طراحی چاپ کارت گارانتی

طراحی کارت گارانتی باید زیبا و حرفه‌ای باشد. طراحی کارت گارانتی به اعتبار شما نزد مشتری کمک کننده است که مجموعه چاپ ماندگار با داشتن متخصصین در این زمینه بهترین طراحی را برای شما ارائه می‌کنند. چاپ ماندگار با بیش از چند ماه فعالیت و داشتن متخصصین طراح و گرافیست می‌تواند طراحی کارت گارانتی محصول شما را با زیباترین شکل ممکن انجام دهد.

چاپ کارت گارانتی

ویژگی چاپ و طراحی کارت گارانتی

موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش در زمان خرید هر محصولی برای خریدار مهم است. از گوشی و تبلت گرفته تا تلویزیون و هر وسیله دیگری که قرار است پول زیادی برای آن پرداخت کنیم. معمولا کارت گارانتی بر روی کارت‌های که از استحکام بالا و همچنین قابلیت چاپ اطلاعات متغیر را دارند صورت می‌گیرد. چاپ کارت گارانتی دارای ویژگی‌های زیر است.

  • چاپ کارت گارانتی می‌تواند روی کارت 300 میکرون، 500 میکرون و 760 میکرون انجام گیرد.
  • چاپ کارت گارانتی روی کارت سفید، طلایی متالیک، نقره‌ای متالیک انجام می‌شود.
  • چاپ کارت گارانتی با تکنولوژی چاپ افست کارت pvc انجام می‌شود.
  • زمان تحویل چاپ برای چاپ افست کارت گارانتی 10 الی 15 روز کاری است.

نکاتی در مورد طراحی کارت گارانتی

در طراحی کارت گارانتی pvc نکاتی را باید در نظر بگیرید که معمولا روی کارت باید لوگو و اطلاعات کالا درج شود. در پشت کارت اطلاعاتی مربوط به شرایط ضمانت نامه درج شود. کارت گارانتی به دلیل اینکه با تکنولوژی چاپ افست انجام می‌شود نکات ذیل را باید در هنگام طراحی در نظر داشته باشید.

  1. طراحی باید در سایز 85 mm در 55 mm طراحی گردد.
  2. رزولیشن طرح 300 dpi باشد.
  3. مود رنگی CMYK قرار داده شود
  4. فاصله 3 mm از لبه کارت قرار داده شود به دلیل اینکه کارت‌های pvc برش می‌خورد نباید متن اصلی و لوگو در لبه‌های طرح قرار داده شود.

چاپ کارت گارانتی

مراحل چاپ کارت گارانتی pvc

برای چاپ کارت گارانتی این نکته را معمولا در نظر بگیرید که تیراژ چاپ کارت گارانتی بالای 1000 عدد می‌باشد و طریقه چاپ کارت گارانتی به صورت چاپ افست لمینتی است. وجود لمینت باعث ماندگاری بیشتر چاپ می‌شود و همچنین هر جای کارت که نیاز باشد می‌توانید اطلاعات متغیر را چاپ کنید.

  • مرحله اول: کارت گارانتی معمولا روی کارت ساده pvc(کارت غیر هوشمند) چاپ می‌گردد، بک‌گراند و طرح ثابت کارت با هر نوع طیف رنگی چاپ می‌گردد.
  • مرحله دوم: با استفاده از دستگاه‌های دیجیتال رومیزی اطلاعات متغیر باید چاپ گردد که اطلاعات متغیر و ارائه فایل اکسل اطلاعات که شامل کد، نوع گارانتی، تاریخ گارانتی و… است، فایل اطلاعات باید به صورت منظم و شماره‌گذاری شده برای چاپ متغیر ارائه گردد.
  • مرحله سوم: پوشش امنیتی یا همان چاپ اسکرچ که هر کارت مختص یک وسیله یا کالا می‌باشد و به عنوان قرارداد یا تضمین فروش بین فروشنده و خریدار است.

نمونه متن کارت گارانتی

  • وجود لوگو الزامی می‌باشد.
  • مدت زمان ضمانت قید شود.
  • مواردی که منجر به ابطال ضمانت می‌گردد.
  • شرایط تعویض دستگاه و مدت زمان برگشت کالا.
  • مطابقت شماره سریال مندرج روی کارت گارانتی با شماره سریال دستگاه
  • وجود شماره IMEI در طرح
  • مدل دستگاه
  • شروع ضمانت
  • خاتمه ضمانت
  • کد فعال سازی

کارت گارانتی در ازای خرید یک محصول به مشتری داده می‌شود که کارت گارانتی تضمینی برای خرید است، فروشنده ملزم به این است که اگر محصولی که فروخته شده دچار مشکل شود پشتیبانی‌های توسط فروشنده از محصول انجام خواهد شد.

کارت گارانتی از طرف موسسات و شرکت‌ها برای پشتیبانی محصول خود است، به واسطه آن فروشنده متعهد می‌شود که برای یک مدت زمان معین در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل یا خرابی محصول، پشتیبانی برای محصول مورد نظر ارائه دهد.

در کارت گارانتی مواردی که وجود دارد این است که مدت زمان گارانتی باید در روی کارت pvc قید شود همچنین مواردی که شامل گارانتی می‌شود که خارج از موارد ذکر شده است و فروشنده تعهدی در مقابل مشتری ندارد.

چاپ کارت گارانتی از کارت‌هایی است که برای مصرف کننده بسیار حائز اهمیت است زیرا ممکن است برای محصول یا خدماتی که دریافت می‌کند مشکل یا مشکلاتی پیش بیاید که با گرفتن کارت از فروشنده می‌توان ایرادات محصول یا کالای خود را بدون هزینه رفع نماید.

کارت گارانتی مخصوص برای لوازم الکترونیکی، دستگاه لوازم خانگی، کامپیوتر، موبایل و… می‌باشد.

کارت گارانتی به دلیل اینکه تاریخ اعتبار این نوع از کارت گارانتی بین یک تا دو سال است استفاده از کارتی که مقاومت و استحکام بالایی داشته باشند ضروری می‌باشد که در عین حال که کیفیت چاپ بالایی دارد از استحکام بالایی نیز برخوردار است و هزینه پایینی نیز دارد.

کارت گارانتی پی‌وی‌سی در برابر خم شدن و شکستن مقاومت بالایی دارد. همچنین قابلیت ضد آب بودن را دارا است.

چاپ کارت گارانتی

کارت گارانتی به عنوان یک کارت بسیار با ارزش برای مشتری محسوب می‌شود. چاپ کارت گارانتی به عنوان ضمانتی برای کالا است که از طرف فروشنده به خریدار ارائه داده می‌شود که فروشنده در مقابل محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهد متعهد می‌شود که اگر مشکل یا نقصی در محصول به وجود آید با تعویض یا تعمیر آن بتواند خدمات خود را ارائه دهد. با گسترش رقابت بین شرکت‌ها و موسسات به منظور وفادار کردن مشتریان باید خدمات متفاوتی را ارائه دهند که مشتریان بیشتری جذب آن مجموعه شود که به موجب آن کارت گارانتی با افزایش رقابت باعث می‌شود که مشتریان وفادار جذب مجموعه و سیستم شما شود.

چاپ کارت گارانتی معمولا بر روی کارت‌های از جنس پی‌وی‌سی انجام می‌گیرد که در تیراژهای بالا از تکنولوژی چاپ افست استفاده می‌شود برای طراحی کارت می‌توانید از برحسب اطلاعاتی که دارید از دو طرف کارت استفاده کنید. یک سمت کارت اطلاعات و شرایط گارانتی و سمت دیگر اطلاعات دستگاه یا کالای فروخته شده قید می‌شود.

چاپ کارت گارانتی

برای چاپ کارت گارانتی می‌توان از کارت‌های به رنگ طلایی متالیک یا نقره‌ای متالیک نیز استفاده کرد که این نوع از کارت‌های pvc به دلیل براقیت و اکلیلی که دارند جلوه زیبای به کارت می‌دهند.

دانلود نمونه کارت گارانتی لایه باز

همانطور که اشاره شد کارت‌های گارانتی به صورت پشت و رو بوده و می‌تواند در یک سو حاوی اطلاعات متغیر و در سوی دیگر شرایط گارانتی محصول را در آن درج کرد. استفاده از این نوع چاپ کارت گارانتی می‌تواند شما را حرفه‌ای‌تر جلوه دهد. در زیر نمونه کارت گارانتی لایه باز را برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید کارت گارانتی خود را طراحی کنید.

قیمت چاپ کارت گارانتی

قیمت چاپ کارت گارانتی pvc به دلیل تنوع چاپ و همچنین متفاوت بودن نوع چاپ در سایت درج نمی‌گردد. چاپ ماندگار چاپ کارت ویزیت فوری یک روزه را با بهترین کیفیت و بالاترین ماندگاری چاپ ارائه می‌دهد. برای مشاوره در خصوص چاپ می‌توانید با واحد فروش چاپ ماندگار به شماره تلفن 02188853365 تماس حاصل فرمائید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی