چاپ کارت pvc

چاپ ماندگار تولید کننده کارت pvc، و فروش مواد مصرفی انواع کارت پرینتر pvc

چاپ کارت pvc

چاپ ماندگار تولید کننده کارت pvc، و فروش مواد مصرفی انواع کارت پرینتر pvc

طبقه بندی موضوعی

چاپ کارت هدیه pvc

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ب.ظ

چاپ کارت هدیه امروزه استفاده از کارت هدیه بسیار متداول شده به طوری که شرکت های زیادی از کارت های هدیهبرای کارمندان خود به مناسبت های مختلف و همچنین برای جذب مشتریان خود استفاده می کنند .

هدیه دادن در بین ایرانیان امری بسیار پسندیده می باشد و استفاده از کارت هدیه به سرعت رو به افزایش است و اهدای این هدیه بهترین روش برای جذب مخاطبان و مشتریان می باشد.

 

 

چاپ کارت هدیه pvc
چاپ کارت هدیه PVC

 روش چاپ کارت هدیه

مجموعه چاپ ماندگار ، با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی انواع کارت های pvc از جمله کارت هدیهpvc ،کارت ویزیتpvc ، کارت شناساییpvc ، کارت باشگاه مشتریانpvc، کارت گارانتی pvc و … بهترین طراحی را ارائه می دهد.

معمولا چاپ کارت هدیه که کارتی برای پرداخت می باشد روی کارت های مغناطیسی ( کارت مگنت ،کارت بانکی ) که مانند کارت بانکی یک نوار مشکی در پشت کارت وجود دارد که با استفاده از آن می توان 3 track اطلاعات داخل آن ذخیره گردد.

 

کارت های هدیه می تواند توسط بانک ، شرکت ها ، موسسات مالی و اعتباری ارائه شود و معمولا برای استفاده از آن نیاز به سیستم پرداخت الکترونیک می باشد.

 

جنس چاپ کارت هدیه

جنس کارت هدیه از نوع pvc می باشد و ضخامت 500 میکرون و 760 میکرون می باشد و کارت هدیه اگر روی تیراژ بالای 500 عدد باشد به صورت افست چاپ می گردد ( مانند کارت بانکی ) ولی اگر تیراژ چاپ زیر 500 عدد باشد به وسیله چاپ با دستگاه های دیجیتال انجام می شود .

 

کارت هدیه نوعی از کارت می باشد که امروزه جایگزین هدایا گشته و افراد به یکدیگر می دهند و میتوان از این کارت به دفعات دلخواه که نیاز دارند اقدام به خرید کنند ، که از طریق دستگاه های کارتخوان در فروشگاه ها و مراکر تجاری و اداری هستند می توان استفاده کرد.

 

کارت هدیه پی وی سی

 کارتی است نقدی و بدون هیچگونه نامی که با مبلغ های مختلف صادر می شود و دارنده این کارت ها می توانند به دفعات مختلف تا سقف موجودی آن کارت خرید کالا انجام دهد

خرید کالا فقط از طریق پایانه های فروش نصب شده در فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری ممکن می باشد

چاپ کارت هدیه
چاپ کارت هدیه

خدمات و مزایای کارت هدیه pvc

 

دارنده این نوع از کارت های هدیه می تواند از کلیه دستگاه های عابر بانک atm پایانه های فروش POS اقدام به خرید انجام دهد.

 

 اعتبار این نوع از کارتهای هدیه پی وی سی ۱۲ ماه پس از صدور آن کارت می باشد.

 

 اگر کارت هدیه مفقود یا منقضی شود صرفاً فقط خریدار کارت می‌توانند با مراجعه حضوری به فروشنده کارت هدیه و ارائه مدارک شناسایی تقاضای مجدد کارت را انجام دهد.

 

 کارت هدیه پی وی سی کارتی است بی نام  و قابلیت انتقال آن به دیگران را دارا می باشد.

 

کارت هدیه pvc در طرح های مختلف بر حسب سلیقه مشتری میتوان چاپ زد.

 

کارت هدیه پی وی سی معمولا روی کارت‌های پلاستیکی که یک نوار مغناطیسی در پشت کارت وجود دارد چاپ انجام می شود.

 یک کارت اعتباری شامل یک عدد ۱۶ رقمی می باشد که حاوی اطلاعات مهمی درباره نوع کارت بانک صادر کننده آن و اطلاعات مهمی درباره نوع کارت می باشد که این شماره برای دارنده هرکارت منحصر به فرد و یکتا می باشد.

 

چاپ کارت هدیه pvc

چاپ این نوع کارت ها به دو روش چاپ افست کارت هدیه و چاپ دیجیتال کارت هدیه انجام می گیرد ، چاپ افست روی تیراژهای بالاتر از 1000 عدد عملیات چاپ انجام میگیرد و اگر تیراژ کارت هدیه زیر 1000 عدد باشد با روش چاپ دیجیتال انجام می شود

که هرکدام از تکنولوژی های چاپ مزایای خاص خودشان را دارند از جمله اینکه چاپ دیجیتال فوری می باشد و در 1 الی 2 ساعت چاپ کارت هدیه تحویل مشتری می گردد ، در حالی که چاپ کارت هدیه پی وی سی با روش چاپ افست 10 الی 15 روز کاریی به طول می انجامد.کیفیت چاپ افست نسبت به چاپ دیجیتال از درجه بالاتری برخوردار می باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی